Saturday 7 June 2008

White caucasian

Hiljuti käis mul külas üks teise rassi esindaja. "Kuulaks õige muusikat", pakkus ta. "Mida Sa kuulata tahaksid?" küsisin mina, "kas Bollywoody muusika sobiks? Või kuulaks Afganistaani 60ndate oma... või seda või toda...." mille peale mu külaline täiesti šokeeritult mind vaatama jäi. "Eurooplased ei kuula mitte mingit muusikat peale enda oma", teatas ta kaljukindla veendumusega, püüdes samas mind ikka kuidagi märksõna "eurooplane" alla mahutada. Mina ei osanud selle peale midagi kosta. Olen õppinud seitset keelt ja neli neist keeltest ei le euroopa keeled, olen õppinud võõraid, mitte euroopa kultuure ja kui vahel kui saan mahti rännata, siis reisin ikka väga väga kaugele.

Praegu vaatan telekast "Biker Boyz"e. Ja mitte sellepärast, et see tema mind huvitaks, vaid sellepärast, et film on mustanahalistest. Milline subkultuur! Millised suhted sõprade, õdede-vendade, laste ja vanemate vahel. Täiesti teine maailm! Kuid mida me muidu vaatame? Ikka korralikku valget kesklassi, ja lood näitavad mis on hea ja mis halb ja mile poole püüelda ja mida vältida ning immutavad meid kristliku moraaliga...

BOOOOOORING eksole

No comments: