Sunday 29 June 2008

Veel reklaamidest

Ameerika filmid pidavat tehtama 12 aastase arusaamist silmas pidades. Noh, saamaks võimalikult suurt auditooriumi ei tohi olla asjad liiga keerulised, ja 12 aastase tase tagab kõige suurema vaatajaskonna, sellest tasemest saab aru võimalikult suur turuosa.
Üks viimaseid reklaame, mis turule tulnud on vist 12 aastase ka paljuks lugenud. Noh, teate seda, kus koopainimesed mingi plekkpurgiga käes tantsu kukuvad vihtuma. Õõvastav.
Linnas ringi käies sain samasisulise plakatiga vastu pead. "Paneb peo käima" teatab mulle üleelusuuruses koopainimene. UUUUUUUHHHHHHHHH. Kindlasti on ka minus selliseid hoovasid, millele vajutades ma evolutsiooniastmel paar astet tagasi vajun, ja kindlasti kasutan ma neid ka teadlikult mõnikord. Kuid tõmmata pidu käima selleks, et minu primaarseks tööriistaks saaks pihukirves? Tänan, ei!!! Poodi minnes võiks vabalt küsida: ükskõik mida aga mitte seda jooki, palun.

Miks ei tee keegi reklaami Aristotelese või Einsteiniga, kus tegelane muigab ja tekst oleks: "Toob naeratuse ka ..... huulile". Seda ma igatahes prooviksin. (tea, kas peaksin selle idee siinkoha patenteerima?)

1 comment:

Laps Eestis said...

Selle ja eelmise reklaamiteemalise kirjatükiga väga päri!