Monday 12 July 2010

Unustasin

Teate, ma unustasin ära, et mul on blogi.
Ega midagi mõistlikku öelda ka ei olnud.

Aga:

Mulle tuli midagi taas viimase paari päeva jooksul meelde. Puutusin viimase paari nädala jooksul kokku enamate inimestega kui tavaliselt. Mis tuletas mulle meelde, millised inimesed mulle meeldivad ja millised mitte.

Mulle käivad närvidele väikesed korralikud tüdrukud. Teate küll, sellised, kelle küünealused on alati puhtad. Patsipaelad alati korralikult seotud. Seelikud plekita. Nad tevad alati kõiki asju TÄPSELT NII NAGU PEAB. Ja ei kuidagi teisiti. Nende hea ja halva indikaator on juba varajases lapsepõlves treenitud ning nad teavad täpselt mis asub kummal pool joont. Kõhklusteta.

Asi mis mind tõenäoliselt kõige enam närvi ajab on nende absoluutne loovuse puudus. Nende suust ei kosta kunagi midagi uut ja ned ei riku reegleid ka mõttes.

Tegelikult on kõige hullem kogu selle asja juures väike detail - väikesel korralikul tüdrukul ei ole vanust. Väike korralik tüdruk ollaks surmani. Sa võid kohata korralikke väikseid tüdrukuid nii 20ndates kui 50ndates.

Mina ilmselgelt ei ole VKT.

Ja loodan, et nad hoiavad minust kõik VÄGA kaugele.

3 comments:

Anonymous said...

Mõned mehed on ka väikesed korralikud tüdrukud.

Marii said...

Twelve points! On jah! Ja neid kardan ma sama palju!

Ma siiani mõtlesin, et mul polegi hirme!! Näedsasiis, ikka mõni on :)

Laps Eestis said...

Mõneti ma saan Sinust ju aru - enda arvates. Aga samas ma saan aru nendest kasvatajatest ka, kes oma võsukesed on väikesteks korralikeks tüdrukuteks kasvatanud. Ikka on ullumaja küll vahel nende väikeste väga korratute marakrattidega. Ei ole kõigil võimalust täiskohaga neid kantseldada -- selliste kasvatamine on väga kulukas ettevõtmine. Ja eks ju igasuguseid ole vaja. Raamatupidaja ja koristaja jpt võiksidki VKT-d olla, elu oleks siis päris kena kohe. (Aga ilmselt on seda ka suur osa õpetajaid.)